T101 Kurv Trading System


T101 Basket Trading System Dette er et forex system som publiseres av handelsmann 101 (julius). Alle jeg gjest kjenner abaout dette flotte systemet som kan gjøre minst 1000 pips i uken, min første kunnskap abaout dette systemet er fra Forex fabrikkamp fra denne bloggen jeg vil dele om dette systemet. ADVARSEL. Denne metoden kan høres enkelt, men dette er ikke for NEWBIES. Ved å bruke dette systemet uten grunnleggende handel, vil kunnskapen sikkert banke kontoen din. Du må ha minst en 1 års handelserfaring for å forstå teorien om denne metoden. Det er et annet system som passer for nybegynnere. Dette er ikke den ene. Stopp å legge inn spørsmål i tråden, jeg vil ikke svare på dem. Jeg har spilt denne metoden i ca 3 måneder nå, og retur er ganske bra. Dette er en veldig enkel metode, og det er all grunnlag på pris handling, indikatorfri handel og det er gjort manuelt. Først må du åpne en demo konto og sørge for at megleren du velger har ff. par (må ha) i plattformen: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD De øverste syv parene er satt 1 og bunnen er satt 2. Disse parene hekker hverandre. Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken, dette vil gi deg et godt kikk på parene som uker fortsetter. Sett 1 handle dem SHORT og sett 2 handle dem LONG. Ingen SL og ingen TP. Kjør så mye som mulig et script (vedlagt) for å opprettholde riktig timing i å åpne dem. Klikk to ganger på profittkolonnen på terminalen din for å få de positive fortjenesteparene til å holde seg øverst og negativene forblir nederst eller omvendt. I utgangspunktet er ordren til parene et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til at parene vil begynne å lage en ordentlig ordre. Alle kjøperne vil bli bunnen og alle selger vil okkupere toppen eller omvendt. Det er som å sette for å ruste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og alt smuss til bunnen og klarere vann på toppen. Om en dag eller to, vil alle kjøperne (hvis negative) forbli under og salget (hvis positive) vil være øverst. Nå er indikasjonen på at du bør se, ideelt sett, de nederste 7 sporene skal være opptatt av negativene, det første paret i det negative som krysser grensen til positive og negative er parene vi er bekymret for. Hvis en av de negative hoppene til spor 8 (teller fra bunnen) er det også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7. Dette er signalet. Vi vil handle de to parene som hopper ut av grensen. Du bør ha en annen konto der du reell handel vil bli utført. Du vil handle de to parene som hopper ut. Hvis paret som hopper opp, er Long, handler de to sammenbruddsparene LONG eller vice versa. Jeg handler også de neste to parene som hopper over grensen. Jeg begrenser meg til bare 4 par som handles på en gang. Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret jeg handler med, trekker seg tilbake 2 spor og så lukker jeg det. Husk ikke berør din demo-konto, da dette vil fungere som indikator og holde den i gang hele tiden og bare sjekke den en gang i gang for noen jumperpar og handle dem. Siste notater: De ovennevnte parene du ser er for originalparingene. Bruken av denne sammenkoblingen ble utgått og erstattet av Universal-sammenkoblingene der alle fremtidige indikatorer ble laget for å passe. Nedenfor er Universal Pairings. Selg par: 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY Kjøp par: 1. USDCHF 2. EURGBP 3. NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY Jeg håper jeg forklarer det bra. God Lykke handel, Den opprinnelige ideen Dette er en veldig enkel metode, og det er all grunnlag på pris handling, indikator fri handel og det er gjort manuelt. Først må du åpne en demo konto og sørge for at megleren du velger har ff. par (må ha) i plattformen: 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF 8. CADJPY 9. AUDUSD 10. USDJPY 11. EURUSD 12. EURCHF 13. GBPJPY 14 USDCAD De øverste syv parene er satt 1 og bunnen er satt 2. Disse parene hekker hverandre. Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken, dette vil gi deg et godt kikk på parene som uker fortsetter. Sett 1 handle dem SHORT og sett 2 handle dem LONG. Ingen SL og ingen TP. Kjør så mye som mulig et script (vedlagt) for å opprettholde riktig timing i å åpne dem. Klikk to ganger på profittkolonnen på terminalen din for å få de positive fortjenesteparene til å holde seg øverst og negativene forblir nederst eller omvendt. I utgangspunktet er ordren til parene et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til at parene vil begynne å lage en ordentlig ordre. Alle kjøperne vil bli bunnen og alle selger vil okkupere toppen eller omvendt. Det er som å sette for å ruste det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og alt smuss til bunnen og klarere vann på toppen. Om en dag eller to, vil alle kjøperne (hvis negative) forbli under og salget (hvis positive) vil være øverst. Nå er indikasjonen på at du bør se, ideelt sett, de nederste 7 sporene skal være opptatt av negativene, det første paret i det negative som krysser grensen til positive og negative er parene vi er bekymret for. Hvis en av de negative hoppene til spor 8 (teller fra bunnen) er det også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7. Dette er signalet. Vi vil handle de to parene som hopper ut av grensen. Du bør ha en annen konto der du reell handel vil bli utført. Du vil handle de to parene som hopper ut. Hvis paret som hopper opp, er Long, handler de to sammenbruddsparene LONG eller vice versa. Jeg handler også de neste to parene som hopper over grensen. Jeg begrenser meg til bare 4 par som handles på en gang. Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret jeg handler med, trekker seg tilbake 2 spor og så lukker jeg det. Husk ikke berør din demo-konto, da dette vil fungere som indikator og holde den i gang hele tiden og bare sjekke den en gang i gang for noen jumperpar og handle dem. På den vedlagte terminalkopien kan du se bremseparetparet USDCAD som var for noen timer siden, og jeg handlet det og la noen pips på den. Følgelig hopper det andre paret GBPUSD også 1 sporet ned og kan også vare lenge. Jeg pleier bare å handle maksimalt 4 par som hopper ut og det er det. Hva som skjer er noen ganger at breakaway-parene fortsetter å nå toppen eller bunnen, eller noen ganger faller tilbake til opprinnelig posisjon. Hvis høsten kommer tilbake, vent igjen for neste pause par og handel. Hvis den fortsatt holder seg til å opprettholde sporet eller flytte opp, så fortsett handelen. Som jeg nevnte, lukker jeg bare når de trekker seg tilbake 2 spor. Best er å observere deg selv oppførselen til parene i minst en uke. Ingen preferanse på tp. din beskrivelse, men jeg lukker vanligvis handel hvis paret trekker seg tilbake 1 eller 2 spor. Hold demoen i gang, det vil bli din indikator allerede og overvåke det for bevegelsen av parene. Det er derfor vi har 14 par der. På den måten kan vi se mer eller mindre bevegelsene i hele valutaen på den aktuelle megleren. Mye bedre at disse indikatorene, linjene og lysene, men du må observere det veldig nøye. Til slutt vil det bli som et veikart til deg, og du kan lage din prediksjon der dette bestemte paret vil gå. Den andre delen av hekkekontoen er å utføre de samme parene i samme retning, men denne gangen vil det være 2 mange og jeg har også lagt til kommentarene 2lots og på terminalen jeg sjekker kommentarene slik at jeg kan se hvor de nylige 14 parene vil bosette seg . Som du kan se GU-ene, løp 1-partiet og 2-partiene nedover og vil fortsette å nå bunnen eller SELL-territoriet, siden det er negativt i SELL-territoriet som vil gjøre det sin retning LANG, derfor handlet jeg GU. Jeg observerer at når 1 mye og 2 partier støter på hverandre, er trenden for begge de samme. Husk 2lot ble bare lagt i det siste, og 1lot ble skrevet inn siden søndag, men trenden endres aldri. Jeg håper jeg forklarer godt. Jeg foreslår at du observerer bevegelsen av denne valutaen, og du vil ntoice mye oppførsel av parene og innovere når du går. De sikreste handler er de 14 parene som handler én retning. Vinnende prosentandel er høyere enn 4 par tandem. Jeg bruker 2 par og 4 par tandem når jeg føler meg kjedelig og venter på motsatt handel for å okkupere ankerposisjonen (posisjon når selger fra bunnhalvdel endelig slettet nummer 1-kjøp, er det også tidspunktet at kjøpet vil løsne den laveste selgeren. ) Dislodging av anker av disse parene er det jeg kalte den sikreste tiden å handle 14 par rett. aldri handle EU og UC i samme retning eller GU og UJ. Ja de mentorene jeg hadde hadde var riktige, men reflekterer på indikatoren vår som et eksempel, hvis EU først kjøper seg øverst og UC selger på laveste sted, da handel går, vil EU bevege seg ned og UC vil gå opp på Et bestemt punkt et sted i midten vil de møtes og bruke vår guide. Kjøpe å gå ned er SALG og selge å gå opp er SALG, så hvis du shorted både EU og UC vil de være begge positive handler når de når midten. det er ikke det. Vel, det er mange flere som du vil oppdage som du fortsetter å observere denne metoden, og de er enkle å forstå, du trenger ikke noen trendlinjer og sr og andre. 1) KJØPER som hopper opp KJØP (hvis kjøp hopper til fortjeneste du kjøper) 2) SELGER som hopper ned KJØP (hvis selger hopp til tap du kjøper) 3) BUYS som hopper ned SELG (hvis kjøp hopper til tap du selger) 4) Selger som hopper opp SELG (hvis selger hoppe til profitt du selger) Jeg vil bare sørge for at jeg har det bra. vi får et signal for å gå en lang rett fordi GU (KJØP) har flyttet til nummer 1 posisjon og EU (selger) har flyttet til siste posisjon. Se på demo-kontoen du har postet. Jeg vil handle. Langt av ff grunnene: 1) Det er klart at kjøperne beveger seg opp den eneste selgeren er UJ som opptar den andre sporet. 2) Din fortjeneste forskjell er mindre enn kostnaden for spredning 3) Din anbefalte trend er Lang. 4) Den laveste kjøp er UC som ligger ved siden av EU sin rival. EU er i ankerposisjonen SELL. Absolutt vil UC være borte fra EU. Det er også sant for toppunktet GU og UJ. Jeg vil si at det er en sterk KJØP-situasjon. Det er min analyse. Ok den andre fasen av vår handel vil være å optimalisere vår handel. Handle alle LONGS på 14 par er lønnsomt allerede når det er sterk trend. Men med 14 par handles lenge, er dine vinnende par normalt 8 par og du taper de 6 parene. Upsetting ett av paret i gruppen vil øke deg vinnende par. Du får den øverste 4 og den nedre 4 og enten 2 eller 3 i midten som gjør at du vinner rundt 10 par eller 11 par. Teknikken er å handle UsdChf kort når du handler lenge eller lenge når du handler kort. hvis Trading LONG kort UsdChf kort UsdCad hvis Trading SHORT Long UsdChf Long UsdCad For trygg handel, vent du, fortell de ankrene (AudUsd og AudJpy), la deres sted gå, da handler du LONG. Hvis det skjedde, vil fortjenesten din bevege seg mot 0 og holde så til fortjenesten når et sted 20 eller ankrene når motsatt side, så vent igjen for ankrene å forlate og handle. Kort og igjen og igjen og igjen. Jeg har alle poengene nå. Ankerpar vil ikke alltid være AU og AJ, de skjedde bare for å være tidligere i dag da oppsettet mitt skjedde. Når Trader101 snakker om parhopping, snakker han om ankerbevegelsen fra toppen (mest positive) ned eller fra bunnen (mest negative) opp. La meg se om jeg kan forklare bedre. Eksempel (det perfekte oppsettet) Par Profit Selg GBPUSD 500 Selg EURGBP 450 Selg GBPCHF 400 Selg CHFJPY 350 Selg AUDJPY 300 Selg EURJPY 250 Selg USDCHF 200 Kjøp CADJPY -200 Kjøp AUDUSD -250 Kjøp USDJPY -300 Kjøp EURUSD -350 Kjøp EURCHF -400 Kjøp GBPJPY -450 Kjøp USDCAD -500 I dette oppsettet er GU og UC ankerparene. 1. Når UC hopper opp og bytter plasser med GJ, er dette en indikasjon på trendendring. 2. Når GU hopper under EG, er dette en annen indikasjon på trend reversering. 3. Når begge 1 og 2 hopper er det en enda bedre indikasjon på trend reversering. 4. Siden selger er på topp og kjøperne er på bunnen, vil trenden lenke seg mot LONG-retningen når de går inn i alle parene. Jeg vil bryte dem opp for enkel forståelse. Skrevet av tallmanHH T101 Basket Trading System Ble med mar 2012 Status: Medlem 1.215 Innlegg quote: Denne metoden kan høres enkelt, men dette er ikke for NEWBIES. Ved å bruke dette systemet uten grunnleggende handel, vil kunnskapen sikkert banke kontoen din. Du må ha minst en 1 års handelserfaring for å forstå teorien om denne metoden. quot Først og fremst takk til alle hyggelige personer som hjelper uten egoisme, og takket være forexfabrikkende team som gir oss en utmerket plattform for å bli med alle medlemmene for å lære og diskusjon forexstocketc. fra hverandre, og nå forexaktoriske verktøy er gode. Jeg lærte fra forexfaktoriske quotA til Z Forex Bookquot og jeg gir tilbake til forexfaktor fordi jeg lærer av det. HH T101 Basket Trading System Først og fremst er det ikke et nytt forex system, det er ikke en penger å lage maskin, det er ikke en jackpot. alle må vite kvote fx system er perfectquot Dette systemet er kombinasjon av to forex System quotT101 Basket Trading Systemquot (forexfactoryshowthread. phpt107119) av Julius en quotRich Heart Manquot. Og andre systemet er quotFreebie 1 min trading methodquot (forexfactoryshowthread. phpt339257) av HHarrington quotA Mirror of Forexquot, begge systemene er prishandlingssystem, og hvem som helst kan søke og lære, grunnleggende kunnskap er nødvendig for å forstå dette systemet. Jeg vil legge inn alle nødvendige indikatorer og nødvendig informasjon i mitt neste innlegg. En viktig ting min engelsk er så så, vær så snill å bære med meg. 1 stk. Basket (20 par) Selg Par 1GBPCHF 2EURGBP 3USDJPY 4AUDJPY 5GBPUSD 6EURAUD 7NZDCAD 8GBPJPY 9EURCHF 10AUDCAD Kjøp Par 1AUDCHF 2GBPCAD 3EURUSD 4NZDJPY 5EURCAD 6GBPNZD 7NZDCHF 8CHFJPY 9USDCHF 10EURJPY 2. kurv 14 med CAD-par (Original test av Julius) Selger Par 1. GBPUSD 2. EURGBP 3. GBPCHF 4. CHFJPY 5. AUDJPY 6. EURJPY 7. USDCHF Kjøp Par 1. CADJPY 2. AUDUSD 3. USDJPY 4. EURUSD 5. EURCHF 6. GBPJPY 7. USDCAD 3. Basket 14 med NZD par (Original test av Julius) Selg par: 1. AUDUSD 2. NZDJPY 3. GBPCHF 4. EURUSD 5. EURCHF 6. CHFJPY 7. USDJPY Kjøp par: 1. USDCHF 2. EURGBP 3. NZDUSD 4. GBPUSD 5. EURJPY 6. AUDJPY 7. GBPJPY OPPDATERT PÅ 9282013 NOGEN MER BASKETS. VELG VELG SOM MELLOM MAKERPIRENE ELLER SOM DERES BEHOV. I dag driver jeg alle med dem for å gruppere pupper og bryterpiller som er forskjellig fra strategier enn kurv. MEN ALLE MASKINER ARBEIER PERFEKT. Forsiktig: Noen kurver har høyere spredning, velg etter behov. HH T101 BASKET, HH T101 BASKET, HH T101 JPY BASKET, HH T101 CHF BASKET, HH T101 USD BASKET, HH T101 EUR BASKET, HH T101 GBP BASKET Vedlagte bilder (klikk for større bilde)

Comments

Popular posts from this blog

Thailand Forex Trading

Hsbc Forex Kalkulator

Innbytte Binær Options Demo